cerita main dengan jiran


Inikerana rumah nor tidak mempunyai telefon. Keluarga aku mempunyai sebuah rumah dan kemudiannya abah.


Pin On Tumblr

Mak bapak dia mungkin umur dh 30 ke atas.

. Raya Cina dia orang pong pang pong pang main mercun aku tak kisah sebab Raya. Rupa-rupanya penghuni baru yang akan menyewa disebelah rumahnya yang datang. Pengalaman Pertama Dengan Jiran Ia adalah hari yang agak panas lembap dan aku sedang bekerja membaiki keretaku.

Baru 25th wajah dia manis mempunyai jelingan manja dan senyumannya melirik tinggi kira-kira 155cm dan buahdadanya dalam 36 dan bontotnya besar. Penis ku bersaiz 8 inci dan selebar tiga jari. Lepas mandi aku lap badan Ina sampai kering dan badan aku sendiri.

Kedua-dua kakiku tergigil-gigil dan terangkat-angkat menikmati kelazatan yang dihadiahkan kepadaku. Pastu aku nampak la muka2 jiran aku ni. Koleksi Cerita Cinta Bersama.

Rupanya keluarga cina selama ni dduk sebelah rumah aku baru aku tahu. Dengan spontan bapa mertuaku melepaskan pelukannya terhadap Kak Rahmah. Kebetulan ku dengan tak sengaja melihat dan menyaksikan jiran aku dalam bikini kecil berjalan keluar ke laman rumahnya.

Memang kebiasaan nor selalu menumpang telefon di rumahku. Jiran aku yang tinggal di rumah Nombor 7 Makcik Anum muda lagi orangnya. Aku melenguh dan bersiut keenakan.

Singkat kisah pertama yang aku alami-ketika itu cuaca gelap di langit jam baru pukul 5 petang. Aku nak bercerita tentang kisah jiran sebelah rumah aku semasa aku menetap di Keramat. Dengan bau biliknya serta katil yang berselerak aku tau dia orang baru lepas main.

I nampak you ceria betul bila Pak Man tu ada di sini Kak Rahmah menegur aku ketika sama-sama menyiram pokok bunga di perkarangan rumah masing-masing. Kegiatan dan pengajian seks aku bermulai semasa umur ku 12 tahun. Tiada siapa di rumah melainkan aku kerana family ku semuanya bekerja.

Semenjak hari tu aku kenal la muka jiran aku ni rupanya mak budak ni boleh tahan gak bodynya walaupun dah kahwin. Sikap aku yanng ramah membuatkan aku rajin menyapa si suami atau bininya. Tidak buang masa lagi mulutku menangkap mulut bapa mertuaku.

Tapi apa yanng aku perasan Tinna mmg nampak. Begitulah miangnya Kiah bini Aznam ini. Cerita main dengan jiran gersang Cerita main dengan jiran.

Khabarnya mereka telah membeli rumah tersebut so bila dapat jiran baru rajin jugak la saling bertegur sapa. Tetapi bagimana gatal sekali pun aku takkanlah aku yang nak meminta-minta daripadanya. Kisah yang aku nak cerita ni berlaku sekitar awal tahun 2013 macam tu.

Eddy dan Tinna pasangan suami bini serta 2 anak. Apabila aku menanyakan siapa si pemanggil itu mahu memintaku supaya tolong panggilkan nor. Dia seorang ahli perniagaan dan mempunyai seorang isteri yg cantik rupawan bernama Zila umurnya mungkin sebaya dengan aku atau lebih.

Lepas tu aku mengarahkan Ina memakai gincu. Zila ni cantik orangnya. Cuma kucing betina bila biang tidak buat bising seperti kucing jantan.

Tinggal seluar dalam sahaja. Nama jiran aku ni Encik Mahmud. Saya malas untuk terus pulang ke rumah kerana rasa terlalu haus yang amat sangat membuatkan saya terus singgah ke rumah Kak Naryani.

Kedua-dua tangannya kini dengan erat dan rakus memeluk pinggangku. Aku rasa mesti kau rindu dgn jiran2 lama. Jika aku pulang kerja syif malam aku senang membasuh terus pakaian aku dan akan aku sidai di ampaian yang bertentangan dengan bilik anak gadisnya yg sulung.

Mulut ku yang kat bawah itu sudah lima hari tidak dapat makanan. Terkejut juga Ustaz Halim kerana sebelum ini jiran-jirannya yang lain yang berbangsa asing itu tidak pernah datang kerumahnya. Minggu lepas kakak perhatikan tiga hari Aznam tak ada di rumah bapa mertua you sanggup tinggalkan rumahnya untuk datang temankan you di sini.

Selepas beberapa minit jiran aku terus main ke pusat aku di mana dia memasukkan lidahnya sejauh mana ia boleh pergi. Suatu pagi telefon rumahku berdering. Dengan tidak melepaskan mulutnya yang bertaut rapat dengan mulutku tangan kiri bapa mertuaku memaut bahu kananku manakala tangan kanannya mula meraba-raba dan meramas-ramas tetek kananku.

Yang bo ngsu 3 tahun kedua 12 tahun dan yang ketiga anak gadisnya berusia 18 tahun. Pada masa itu tangannya bermain dengan batang dan buah pelir aku. Ada sepasang suami isteri ada anak sorang masih tadika.

Lepas tu aku suruh Ina kulum batang kesayangan isteri ku. Masa itu pun emak aku baru berkahwin dengan seorang lelaki yang jauh muda dari umur emak ku. Seterusnya dia berada di batang pelir aku tetapi bukan memasukkannya ke dalam mulutnya dia berpindah ke satu sisi dan mula menyepit pada.

Aku sental jubur Ina bagi bersih. Begitu juga setiap hujung bulan mereka pasti akan pulang ke kampung dengan alasan hendak melihat keadaan rumah pusaka mereka. Seorang lelaki yang lebih kurang sebaya dengannya telah tercegat dan tersenyum kearahnya dimuka pintu.

3 jiran Cina aku ni semua OK takde masalah aku. Aku pun tanggalkan seluar dengan baju aku. Aku harap tajuk cerita aku dah boleh buat korang rasa nak bertegur sapa dengan jiran sebelah rumah lepas ni.

Goda Isteri Jiran Badan Gebu Tetek Besar Suatu hari semasa selesai bermain sepak takraw saya singgah ke rumah kak Naryani jiran baik ku yang kebetulan berdekatan dengan gelanggang sepak takraw. Ia nya jiran kampong ku bernama Yusoff. Berkongsi dengan jiran - 6 1746 Negeri jiran Sebaik saja pintu bilikku terbuka aku memberikan isyarat tangan serta mulut menjemput Kak Rahmah dan Bapak Mertuaku masuk.

Tak tahu lah kenapa mereka tergesa gesa nak kahwin. Berkongsi dengan jiran - 2 1748 Negeri jiran Kucing betina ni pun sudah miang juga. Mereka ada 2 orang anak yang berumur antara 5-3 tahun.

Aku masuk kan batang dia pelan pelan dalam mulut akungeliat manja diasuara tertahan tahanapa tak nyapanas suam la kotlama gak aku berkeadaan begitusambil tu lidah aku main main kat kepala batang dia masa terendam kat dalam mulut akujari aku terus main kat puting diadia angkat kaki dia dalam keadaan lutut di atasdia. Cerita blue ini iaitu antara aku dan bini jiran sebelah rumah. Ternyata dia memakai pakaian renang yang meninggalkan sedikit imaginasi dan gerak teteknya yang agak.

Lampu dan air-cond aku switch-on kan. Nak jadikan cerita jiran aku tu adalah sebuah keluarga kecil lebih kurang 3 orang anaknya. BERKONGSI DENGAN JIRAN 1.

Kalau sebentar tadi mulut bapa mertuaku yang menangkap mulut Kak Rahmah.


2 Jam Lepas Baru Je Cerita Tentang Rezeki Ya Rezeki Kt Tak Pernah Salah Alamat Rendah Kan Diri Dengan Penuh Keikhlasan Pinta L Table Decorations Malaysia Decor


Pin By Papirai Kansaree On 家 Park Jimin Bts Jimin Jimin


Cerita Yna Animal Lover Animals Jackson Galaxy


Pin On Nct


Pin On Mes Enregistrements


Instagram Photo By Ujabhijrah Jul 3 2016 At 4 06am Utc Instagram Instagram Posts Instagram Photo


Zulfaza Loves Cooking Serunding Halia Cooking Asian Recipes Food


Pin By William Wan On Cars And Motorcycles Women Womens Fashion Girl


Pin On Bacaaan


Pin By Elyne Mae On Pakaian Tradisi Rungus Fashion Crown Jewelry Crown


Pin By Papirai Kansaree On 家 Park Jimin Bts Jimin Jimin


Petikan Cerita Language Malay Grade Level 1 School Subject Bahasa Melayu Bm Main Content Pemahaman Other Contents Worksheets Workbook School Subjects


Cerita Lawak Jiran Miskin Cerita Lawak Http Ceritalawakje Blogspot Com Cerita Lucu


Pin On Nct


12 Gambar Kisah Hidup Rosyam Nor Akhirnya Terbongkar Gigi


Pin On Latihan Bahasa Melayu Darjah 4


Pin On La Vrais Histoire De La Chine Et Sa Vrai Culture


Pin By Awg On Cosplay Chinese Hanfu Best Cosplay Cosplay Costumes Fantasy Clothing


Actress Dilraba Dilmurat On The Cover Of Elle Men Fashion Magazine China Entertainment News Mens Fashion Magazine Prety Girl Actresses

Related : cerita main dengan jiran.